Some little drawings

donderdag, maart 12, 2015

 Dat ik graag teken en met kunst bezig ben is zeker geen geheim. Af en toe plaats ik wel eens een artikeltje en toon ik daar wat werkjes in. Vandaag leek het me eens tijd om er nog eentje online te zetten. Omdat ik er zelf heel vaak mee bezig ben en het natuurlijk ook super graag doe. Ik haal altijd enorm veel inspiratie van Pinterest. Echt mijn favoriete site. Ik zit er echt elke dag op en moet mezelf echt verplichten om iets anders te doen. Haha, maar goed laten we het daar maar niet over hebben.

 
-Aquarelle en potlood-
-Monotype, acryl-

-Aquarelle-

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. Want het was vandaag eens iets anders. Eén van de dagen ga ik misschien nog eens een 'just another outfit' doen. (Voor degene die het niet zo goed begrijpen: dit is een soort reeks dat ik heb gemaakt waarin ik gewoon een 'random' outfit toon :) )

Nog heel veel liefs,

You Might Also Like

18 reacties

  1. Super leuk gedaan :D ik heb ook zin om weer eens te gaan tekenen. Niet dat ik er erg goed in ben, maar toch, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is super fijn om te horen! Zeker terug beginnen, het is echt leuk ;) x

      Verwijderen
  2. IK vind de eerste echt heel tof! Kon ik maar een beetje tekenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een prachtige tekeningen! Ik hou echt van je tekenstijl haha, en Pinterest is zo verslavend..
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt kei mooi getekend allemaal! :D Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat je maakt is wel echt heel mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt prachtig meid! Wauw, je hebt echt talent! Ik wilde dat ik dat had. :)
    Heel veel liefs,
    Geniet van je weekend!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aw dankje dat is super lief :)
      Jij ook nog een heel fijn weekend xxx

      Verwijderen
  7. Zo leuk! Echt een eigen stijltje! Moet je vaker laten zien, that would make me a veeeery happy girl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekeningen heb je gemaakt! Leuk dat je dit laat zien op je blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan absoluut niet tekenen haha, jij bent daarentegen erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat is dat allemaal zo super mooi! Ik wou dat ik je tekentalent had! Echt te mooi gewoon! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety