Jouw vragen beantwoord

woensdag, september 09, 2015

Net terug van buiten wat foto's te gaan trekken met het statief. Wauw het is echt zo grappig om daar alleen voor een muur te staan poseren. Daar sta ik dan op de oprit allerlei poses aan te nemen... Zeker niet een heel klein beetje gênant. Maar ach, zolang ik er maar plezier in heb. Haha... Ik vrees dat ik ook terug wat gewend moet geraken aan het op tijd gaan slapen en vroeg opstaan met het school. Mijn ritme is een beetje in de war. Laat mij alsjeblieft nog wat slapen, pleassseee... 

Maar goed, twee dagen geleden deed ik nog eens een Q&A en vandaag ben ik helemaal klaar om jullie vraagjes te beantwoorden. Dus hier gaan we dan! Yay

WAT ZIJN JOUW FAVORIETE BLOGGERS/ YOUTUBERS?
Aaah wat een leuke vraag! Ik heb al een hele tijd gedacht of ik er geen artikeltje rond zou gaan maken omdat ik best wel wat uren besteed op youtube en het bekijken van andere blogs. Ik ga dus echt een selectie moeten maken. Aargghh wat moeilijk... Hier is dan mijn lijstje

Youtubers: 
Clothesandcounters
Estée Lalonde
Cutiepiemarzia
Good mythical morning
Nigahiga,...

Bloggers:

Kenza
Essiebutton
Anita Kurkach
Rusticbones
Oana Befort


WAT IS HET LEUKSTE DAT JE AFGELOPEN JAAR HEBT BEREIKT MET JE BLOG?
Er zijn twee heel leuke/ bijzondere dingen gebeurt dit jaar rond het hele 'blogdoen'. Eerst en vooral het contact met de lezers en andere bloggers. Ik vind het zo fijn en spannend dat ik door het bloggen andere mensen leer kennen. En ook nog steeds zo raar of ongelofelijk. Binnenkort spreek ik misschien af met een aantal andere bloggers, waar ik enorm hard naar uitkijk! 
Ook dat ik al mailtjes heb gekregen van een aantal bedrijven... Wow what is this! Ik had geen idee wat ik moest doen, haha.


HOE ZIE JE JEZELF OVER TIEN JAAR?
Mmmh... Wat een moeilijke vraag. Persoonlijk denk ik hier best wel vaak over na. Ik ben iemand die graag droomt en fantaseert en toen ik klein was zag ik mezelf later een grootse kunstenares worden, zo groot als Picasso of Van Gogh. En eerlijk heb ik zelf echt geen idee. Vooral nu ik ouder word en alles dichterbij komt schrikt het mij soms een beetje af. Op dit moment droom ik ervan om iets te gaan doen met mode, misschien modeontwerpster of illustrator. En misschien ook uit België in Parijs of Londen te gaan wonen. Dit zijn allemaal natuurlijk dromen. Wat doe ik over tien jaar? Waarschijnlijk in een zetel zitten en eten. Haha :)


WAT IS JE ALL-TIME FAVORITE OUTFIT?
Ik denk deze
 

WAT VIND JE HET LEUKST OM OP JE BLOG TE PLAATSEN?
Ooh leuk dat je het vraagt. Dat hangt eigenlijk wat af met het moment. Nu op dit moment vind ik het heel leuk om dit soort lifestyle berichten te maken, maar ook om verschillende outfits online te zetten. Maar bloggen in het algemeen vind ik gewoon geweldig!


WAT IS JE LIEVELINGSWINKEL?
Ik heb er zo wat verschillende dus ik ga er lekker meer zeggen, haha. Als eerste zeker &Other Stories. Ik vind het gewoon ook zo een prachtige winkel en zo leuk om er wat rond te neuzen tussen de kleding. Ook Zara en Pull&Bear horen bij mijn lijstje.



HEB JE TIPS VOOR HET ONTWIKKELEN VAN EEN EIGEN TEKENSTIJL?
Ik denk dat je vooral een eigen tekenstijl creëert door je interesses en de dingen die je ziet rondom je. Onbewust wordt je sowieso beïnvloed door je omgeving, wat best wel interessant is. Ik kijk vooral heel (maar dan ook héél vaak) op pinterest en kijk naar verschillende tekenstijlen. Hierdoor ga je automatisch dingen overnemen en helpen je volgens mij voor een deeltje ook mee in je tekenstijl. Ook naar tentoonstellingen gaan en kunstboeken bekijken. Eigenlijk vooral veel kijken, onthouden en natuurlijk ook veel tekenen.

Dit waren dan de vraagjes. Moesten jullie nog wat meer willen vragen mag dat altijd. Ik beantwoord ze met plezier!

Veel liefde <3

 ♥



You Might Also Like

8 reacties

BlogSociety