D R A W I N G :

donderdag, februari 11, 2016

Wanneer jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk al onderweg naar de Ardennen. in de auto of al aangekomen? Ik ga me er waarschijnlijk rustig neerzetten. Een boek lezen of wat muziek luisteren, geen internet en bijna tot geen gsm-bereik. Dus een beetje afgesloten van de wereld. Hoe dit misschien ook negatief kan klinken heeft het soms ook het omgekeerde effect. Begrijp me niet verkeerd: ik hou enorm veel van het internet. ;) Maar zo een drie dagen zonder kan zorgen voor enorm veel rust en frisse gedachtes. Om zo maandag met een fris hoofd weer naar school te gaan... (waahh! maandag is het weer school... Haha)


Het komt er dus op neer dat ik naar de Ardennen vertrek (haha :) ) De laatste tijd ben ik weer veel aan het tekenen voor een opdracht van de tekenschool. Als eindwerk ga ik een graphic novel maken, of toch proberen. Want mij kennende begin ik vol enthousiasme eraan en dan vind ik na een aantal dagen de tekeningen toch niet helemaal hoe dat ik ze wilde. Maar deze keer ga ik het zeker proberen vol te houden en mijn extreme perfectionisme aan de kant te zetten. Hopelijk lukt het een beetje.Wanneer het klaar is ga ik het zeker hier op mijn blogje zetten. Dit is dus nog maar een begin. Be warned!


(Oh ik wil jullie ook nog eventjes bedanken voor mij te helpen uit mijn serie-nood, haha. Ik ga nog eens goed zien, welke dat ik ga volgen)


Heel veel liefs! xx







You Might Also Like

18 reacties

  1. Heerlijk zeg, even ontsnappen naar de bergen (die zijn daar toch?) De tekeningetjes vind ik echt geweldig. Vooral die met opa en kat. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankje! En ja inderdaad er zijn daar wel wat bergen of heuvels. Het was er echt wel leuk ;)

      Verwijderen
  2. Een graphic novel, hoe gaaf is dat?! Ik ben heel benieuwd<3 Geniet van je daagjes in de Ardennen meid! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor school heb ik ook eens een mini graphic novel gemaakt! Dat is echt zo leuk om te doen :) Ik heb toen alleen (bij gebrek aan geduld) de twee laatste pagina's compleet verpest... (Nu krijg ik zin om ze overnieuw te doen haha) Ik ben benieuwd wat jij er van gaat maken! Ik vind je tekenstijl echt zo leuk. Je herkent meteen dat het van jouw is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief! Danku! Ik vind het inderdaad ook super leuk om te doen. Waarschijnlijk dat het bij mij net hetzelfde gaat zijn op het einde haha x

      Verwijderen
  4. Ooh geniet er maar van daar in de Ardennen, even afgesloten van het internet en de buitenwereld kan wel eens fijn zijn! En deze tekeningen zijn zo leuk en mooi weer. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAuw, ik bewonder je tekentalent! Ik vind je stijl echt onwijs leuk! Ik ben dan ook heel benieuwd naar het eindresultaat!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat onwijs leuk dat je zoveel energie uit het tekenen haalt! En wauw, het resultaat mag er ook zeker zijn, ik blijf me verwonderen over jouw illustraties - prachtig! Geniet van de Ardennen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh deze zijn zo leuk!! Ik ben u al benieuwd naar je eindresultaat :) Geniet van de rust daar hé! Enne... nog een leuke serie is "young & hungry" ik ben er net mee begonnen, echt supergrappig. 't Is comedy dus daar moet je wel van houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. (Oeps, ik als niet-creatief-persoon weet dus niet wat een graphic novel (?) is, wat houdt dat precies in?) En ooh, veel plezier in de Ardennen, ik weet dat je er momenteel aan het vertoeven bent, zal je goed doen! En hoe mooi zijn je kunstwerkjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh danku! En wees gerust Britt: je bent echt een geweldig creatieve persoon. Kijk maar eens naar je blog ;) Een graphic novel kan je een beetje vergelijken met een stripverhaal maar dan wordt het meestal uitgegeven in boekvorm. Hopelijk begrijp je een beetje mijn uitleg, haha. xx

      Verwijderen
  9. AAAAH je tekenstijl is zo GEWELDIG LEUK EN MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauw, wat een prachtige kunstwerkjes! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, vast prachtig! Geniet van de Ardennen, veeel plezier ♥.

    -Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety