MEETING: * A D V E N T U R E *

dinsdag, oktober 25, 2016


Hi! Hopelijk hebben jullie allemaal al een geweldige week gehad? Vorige keer sprak ik over dat ik foto's was gaan nemen met Lise, Britt, Klaartje, Bjorn en Lau. Ik kan je vertellen dat ik echt nog nooit zo een avontuurlijke meeting heb meegemaakt. Haha en dan overdrijf ik ook helemaal niet. Ik zal jullie niet te lang laten wachten op het verdere verhaal natuurlijk. ;) 


Dus we spraken nogmaals af in Antwerpen. Want (dit geld toch zeker voor mij) hoe vaak ik ook wel niet in Antwerpen kom, ik geraak het er nooit 'beu'. Er is altijd wel iets nieuws dat ik er ontdek. Maar dus, eerst en vooral zijn we in de Antwerp Tower geweest. (Dat grote gebouw met oranje ramen... Zo noemde ik het toch altijd) Langs buiten misschien niet meteen het meest 'aantrekkelijke  gebouw maar geloof me: binnen was het er echt prachtig. Vooral ook het uitzicht op die die hoge verdiepingen. 

Maar nu komt het: Plots kregen we het idee om een verlaten gebouwen te gaan fotograferen. Het is altijd zo interessant en mooi. Dus besloten we om binnen te gaan in een oude fabriek. Hoe prachtig kan een vervallen fabriek wel niet zijn? Haha, Ik weet dat het misschien nogal raar kan klinken maar het was werkelijk zo spannend en interessant. Ik denk niet dat ik deze gebeurtenis snel ga vergeten. (Jammer genoeg kon mijn camera niet zo goed aanpassen aan het donkere licht dus laten we zeggen dat de foto's in de fabriek een beetje 'experimenteel' zijn.Haha)


(Ik was ook werkelijk weer veel te enthousiast en blij om iedereen nog eens terug te zien. Om te vertellen over ongemakkelijke maar ook enorm leuke momenten die we iedere dag meemaken. Vergeet zeker niet nog eens een kijkje te gaan nemen op hun blog of instagram van deze fantastische mensen! )

Heel veel liefs x



You Might Also Like

6 reacties

  1. Het was echt een super fijne dag. :) Ik was ook echt super blij om jou weer te zien want het was echt veel te lang geleden. Het was geleden van de botanische tuin (dat is lang). Samen griezelen in de oude fabriek, poseren als modellen, haha. Om nooit te vergeten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! Hopelijk zien w elkaar allemaal snel weer terug! :)

      Verwijderen
  2. Echt tof dat jullie zo vaak samen afspreken :) Heel mooie foto's, gaaf om in zo'n oude fabriek te gaan fotograferen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik moet al die foto's ook nog eens een keertje online gooien. Hoop dat we dit gauw weer kunnen overdoen. Man, wat was dit een avontuur, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof zeg om naar zo'n verlaten fabriek te gaan! lijkt me ook best wel spannend eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety