*LITTLE PROJECT: THE SEA*

vrijdag, december 30, 2016


Hopelijk hebben jullie al een geweldige Kerst gehad? Weet je wat ik altijd zo vreemd vind aan deze periodes? In mijn hoofd lijkt het altijd of er een bepaalde sfeer zou moeten zijn wanneer het het einde van het jaar is of Kerstmis. En eigenlijk zijn de feestdagen er al voor ik het zelf volledig door heb. En dan zeg ik ieder jaar weer opnieuw: "Ik heb echt helemaal nog geen kerstsfeer" (alsof die er zelfs bestaat?) Maar het jaar is dus weeral bijna voorbij? En net nu ik helemaal gewoon was geworden aan het getal en geen '2015' meer schreef op een blad wanneer ik de datum erop moest noteren (oke nee, ik ben wel een beetje aan het overdrijven nu :) )


Vandaag laat ik een aantal 'behind-the-scenes' zien van een projectje waar ik aan bezig ben. Ik hoop dat jullie houden van een kleine kijk achter de schermen? Ik vind het zelf altijd zo leuk om te zien op andere blogs, hopelijk genieten jullie er ook een beetje van? :) De bedoeling was om verschillende karakters (in mijn geval waterdieren) te maken die je zou kunnen combineren en zo een heel nieuw wezen te creëren. Een beetje zoals je misschien in de kleuterschool vroeger misschien hebt gedaan met fantasie-wezens tekenen: het hoofd van een leeuw, het lichaam van een konijn, enzovoort. Ik was echt zo blij om nog eens een keertje het stikmachine boven te halen en me volledig te laten gaan. 





You Might Also Like

12 reacties

  1. Ja achter de scherm posts zijn leuk! En die knotjes staan je goed! En wow wat creatief! Het ziet er nu al zo gaaf uit, ben heel erg benieuwd naar de eindresultaat van je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan dei twee knotjes je leuk! Hij is ook zo leuk geworden dit beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wauw wat ben je toch weer lekker creatief bezig<3 Ik ben superbenieuwd naar het eindresultaat, en ook ik moet het even zeggen hihi: wat staan die knotjes te toch leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die kersttijd gaat zo veel te snel! En ah, wat leuk dit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee knotjes hoera! Hihi :) Maar ocharme die beestjes, zo in stukken gesneden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK HEB PRECIES HETZELFDE HELENE! Het was 23 december geloof ik en ik zat op de bus met een vriendin en allebei hadden we gewoon NIKS van een kerstgevoel in onze genen. En toen plots zat ik al aan tafel met mijn ouders om kerst te vieren? Hoe dan?? Toen ik je instafoto zag had ik meteen al het gevoel dat je verschillende dieren bij elkaar ging doen, hoe leuk, hihi. (En twee dotjes, graaaaaaf)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt super wij geworden Helene! Jij bent echt een talentje, je kan ook zo veel.Mag ik een beetje creativiteit stelen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien! en wat staan die knotjes je tof! Tijd gaat inderdaad zo snel.. Een heel fijne jaarwisseling ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt een super leuk ideetje! Het ziet er al fantastisch uit en haha ik had vroeger echt zo van dat speelgoed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe haarband, waar kan ikhem kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety