UNDER THE SEA

zaterdag, april 29, 2017


Bij het schrijven van deze titel kreeg ik al meteen dat memorabele liedje van the little mermaid in mijn hoofd. Wel, daar ga ik waarschijnlijk nog de hele dag mee rondlopen vrees ik... Haha. Hoe gaat alles? Want het is weeral eventjes geleden.

Ik vertelde jullie al in mijn vorige blogpost over dat ik samen met Lise en Nele een zine maakte. (Wat echt geweldig leuk was! Hopelijk mogen er nog zo vele komen. Want stiekem voelde het plots ook zo professioneel.) Toeval of niet? Maar voor het school kregen we nu ook weer de opdracht om een zine te maken. Vandaar die vele illustraties rond hetzelfde onderwerp. Ik heb gekozen voor een weg door een park vol met zeedieren. En heb een combinatie gedaan van tekeningen met de computer en met de hand. 
Ik kijk er ook al zo naar uit om het uiteindelijke resultaat te tonen. Dus stay tuned  :)


Helene

You Might Also Like

10 reacties

  1. (IK HOUD ZO VAN JE TEKENSTIJL, OH LUV IT) en nog iets, ik kan niet wachten om jullie zine eindelijk eens te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww danku en ja, wanneer we nog eens afspreken (hopelijk deze vakantie) kunnen we ze meenemen :) x

      Verwijderen
  2. Super tof weer gemaakt! Jij bent zo creatief het is gewoon weer echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah Helene hoe doe je het telkens weer? Ik moet echt jullie zine hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha danku! Ik hoop echt dat ik jullie allemaal snel nog eens zie :)

      Verwijderen
  4. Hihi nu heb ik dat liedje ook in mn hoofd ;) Superleuke illustraties weer, ik hou zó van jouw tekenstijl! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat ziet er nu al zo tof uit! Het heeft echt iets ongrijpbaars, ik vind het zo zo zo tof. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety