PAPER JUNGLE

dinsdag, oktober 31, 2017

Ik ben zo blij om eindelijk deze werkjes hier op mijn blog te kunnen tonen. Gisteren heb ik nog de laatste details verf erop geschilderd. Het was eigenlijk een kleine opdracht voor mezelf waar ik al een tijdje aan bezig was. Deze zomer kwam ik in een boekenwinkel in Lissabon binnen waar ik prachtige, kleurrijke maskers en beschilderde beelden zag staan. Het had me zo geïnspireerd dat ik gewoon niet kon wachten om zelf zo een sculpturen te maken.


Toen ik dus terug thuis kwam ben ik de volgende dag meteen begonnen aan het maken hiervan. Mijn papiermand erbij gehaald en behangerslijm genomen. Ik heb het speciaal niet in klei gemaakt omdat ik het perse ook wilde ophangen aan het plafond en de muren van mijn kamer. (ja ik heb precies echt iets met volgehangen ruimtes :') )

(Ik wilde trouwens zo graag de vogels fotograferen hoe ze daar hingen in mijn kamer maar dacht er natuurlijk niet aan hoe bewogen en onduidelijk de foto's er achteraf uitkwamen...)



You Might Also Like

4 reacties

  1. Waaaah ze zijn zo wijs!!!! Ik wil er ook zo eentje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ze zijn echt mega mooi! Zo leuk dat je toen je zoiets in Lissabon zag het gewoon zelf ook bent gaan maken! Ben toch wel benieuwd hoe je volgehangen muren eruitzien... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als we ooit een tentoonstelling doen nemen we die krokodil als mascotte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe graaf is dees Helene!! Zeker die vogeltjes, kei chique!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety